Sidor

onsdag 2 mars 2011

Jag..

..blir så facinerad av färg och form. En del inreder sitt hus/ hem i fantasiska kreaktioner. Olika färger och skapelser. Jag är mer traditionell. Vågar inte riktigt ta det stora steget ut och ändra i massa färg och härliga skapelser. Man tröttnar nog fort o vad gör man då? Jag älskar färg och form och vill absolut ha mer färg i hemmet. Ett enbart svart vitt hem a la Danmarks alla inredning repotage finner mig inte alls intressant. Vackert visst, men å så tråkigt när alla hem ser ut som de var skapta av samma färg och från samma inredningstidning. Nej. Våga ändra. Våga göra nåt som sticker ut och våga tro på vad du gör. Strunta i om grannen och vännerna tycker du är craxy. Men dom bor inte i ditt hus. Här får du enbart rå om din boning och göra det du vill . Det är dina val. Och bara du vet hur det ska se ut hemma hos Dig. Så är det. Våga trotsa alla svart vita , med samma stolar, kuddar och prylar. Trist. Våga trotsa allt Shaby Chic hem. Urk. En mardröm som varit med oss allt för lång tid.

Detta är Läckra hem




Guld, silver, svart, vitt och färg.






Här bryter man i alla sortens färger på kuddar och mattor Men så snyggt.






Ett mer traditionellt hem har Andreas Carlsson i LA. Usch då va snyggt. Vill ha? ja tack.





Svart hylla och flygeln. Läckert. Här kan jag lätt tänka mig plinka på pianot.



Mår kass. Örat håller på och jag håller på att bli tolig.

Ska försöka snarka nu. Puss på ER



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar