Sidor

måndag 14 mars 2011

Hello...

Undrar Ni var jag tagit vägen? Här är jag. Har ju mått kass i flera dagar. Visste inte alls hur det skulle bli med Stockholms resan i fredags kväll...till Edvins förtvivlan. Men...efter 9 dagars elände vakna jag och mådde bra. Otroligt. Väckte Edvin och iväg for vi till huvudstaden som planerat sedan flera månader. Och behöver jag ens berätta att vi hade sååå mysigt jag och min "lille" son. Så här kommer nu en bild kavalkad om vår super fina resa i Schlagers tecken i helgen.
På tåget..
Äntligen i Stockholm på väg till hotellet.

Edvin tar kort på mammsingen


Vårt rum på Hotell Clarion Sign.




Mys på spat och poolen på hotellets tak. Underbart väder.


Brr kallt i luften. Snabbt ner i poolen som är varm.


Avkoppling efter bad och bastu. Gott med frukt och nötter sitter vi bara och njuter.

Jag bokade bord på hotellets resturang innan taxin kom för att hämta upp oss.

Hungrig mamma väntar på mat



Edvin valde hängmörad biff med pommes.



Medans jag valde abborre. Gott gott


Så äntligen på plats i Globen. Vilken stämning.


Glada. Tummen upp för denna mysiga dag.


Erik Sadde på scen. Edvin höll på honom. Och visst är han duktig. Bra scen show.



Me and my boy.


Otroligt maffigt med 16000 i publik. Sen for vi tillbaka till vårt hotell coh kollade in Spiderman på tv. Trötta och nöjda efter denna dag. På söndagen tog vi det bara luuuggnnt på hotellet. Var inte hemma förrän ganska sent på söndag eftermiddag igen då min man mötte upp oss. Hemma blev det en lugnt kväll med Solsidan och Bröllopsfotografen på tv. Mycket bra film.


Jag har köpt Maria Montizamis (?) toffsar förresten. Vi har så många dörrar, garderobs dörrar här hemma. Målade i svagt grått alla. Därför passa dom här toffsarna i grått fint in.

Och gråa skålar med silver kant. Har beställt från Enkla Ting. I Stockholm handla jag inte NÅT. Ja Ni såg rätt. Vi var inte i nån affär. I och med jag mått så dåligt så ville jag bara ta det lungt.
Kära Ni som läser min blogg. Det är med tårar i ögonen när jag skriver detta. Men Jag har NU valt att ta en paus eller ja avsluta mitt bloggande iallafall för ett tag här. Det har varit kul att få skriva av sig lite och få dela med mig av mitt liv och vardag till Er. Jag kommer däremot att fortsätta att visa bilder på Styleroom evalevabo om nåt kul händer här hemma. Vår säng kommer nog snart och min Ghost stol..hoppas jag i veckan.
Men NU ska jag bara ta hand om mig..och min familj. Hälsan går före allt. Men jag hoppas VI ses snart nån gång igen. HA DET SÅ BRA ALLA DÄR UTE och ta hand om er och varandra. Många varma kramar från mig Eva.KRAM







8 kommentarer:

  1. Lycka till i framtiden. Hoppas jag får se mer av dej senare. Du ligger kvar i min favoritlista ett tag så att jag kan gå in och kolla om jag vill.
    Ha det bra!
    Helen

    SvaraRadera
  2. Jag förstår dig, familjen och du själv är viktigast!!
    men hoppas ändå att vi snart får följa er på bloggen igen, du ger massa inspiration!
    Hoppas på en piggare vår och sommar för dig och din familj! Ta hand om dig! //Emelie

    SvaraRadera
  3. God bedring! Håper jeg får se mer til deg og din familie i fremtiden, har vært gøy og inspirerende å lese bloggen din. Lykke til og Ha det bra. /Heidi

    SvaraRadera
  4. Tack Snälla Helen, Emelie och Heidi för era fina kommentarer. Ta hand om Er. Kram

    SvaraRadera
  5. mysig helg i stockholm :) love hotellfrulla

    SvaraRadera
  6. Ja Emmalill vi hade så mysigt.

    SvaraRadera
  7. Hej Eva !:)
    Tack för din goa kommentar, jag blev så glad!:)
    Hoppas du kanske kommer att börja att blogga igen, så jag kan titta in , nu när jag hittat till dig ...:):)
    KRAMAR Cia :)

    SvaraRadera
  8. Tack Cia. Ja vi får väl se om lusten faller på nån gång...Jag kommer och hälsar på din blogg iallafall.
    Kram så länge
    Eva

    SvaraRadera