Sidor

tisdag 8 februari 2011

Trött...


..efter dagens förmiddags träning. Oj..jag gick in i väggen. Var på gymmet vid 8. Rätt skönt att börja dagen med träning. Men...ojojoj vad matt jag blev nu. Får se till att äta en lunch och dricka kaffe snart. Edvin är fortfarande hemma, förkyld, hostar. Men ska väl kanske gå imorgon till skolan igen.


Jag var i alla sängbutiker här i stan igår kväll. Svårt och veta vad vi ska ha. Jag är väl inne på vit eller grå gavel i tyg och sängkappa i samma. Våra sängbottnar är så gott som nya, som dom ska vi nog behålla. Men mannen vill ha kontinental säng med dubbla bottnar, hög. Så man ser hela tjocka sängen och gavel till det. Också snyggt. Men det är bara det att alla gavlar vi sett är så tråkiga. Jag ringde till Dis butik i Sthlm för att kolla pris på deras fina gavel, finns i flera färger, igår. Säljs bara på plats...6500:-. dyrt..! Ja. Så ska man ha fötter och sängkappa..Kan man lika gärna köpa ny säng allt. Men den är grymt snygg..gaveln alltså. I sammet eller i fusk mocka i vitt, grått...eller annan färg. Med klädda knappar. Se mitt förra inlägg om sängar för nån dag sedan så ser Ni den. Ah det finns en uppsjö av olka sängar. Vi får se vad vi fastnar för. Ek ramen är iallafall såld...


Här lite läckra bilder som jag hittat på nätet.








Flygel..läckert. Hade vi haft mer plats skulle jag köpt en direkt. Bara för att det är såå snyggt.










Tja ba tjena så länge då...!!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar