Sidor

söndag 13 februari 2011

Sol..

..inne. Sol ute. Åh så underbart vinter väder. Har tagit en skön promenad. Vintern är ju fantastisk när dagarna är så här sköna. Har kommit in men längtar ut igen...








Solen är stark. Längtar efter att få sitta på vår glasveranda och mysa..med en bok och ett stor kopp te. Men än är det för kallt här inne. Har fortfarande kvar våra kransar på dörrarna och lill julgranen..hmm
.







På promenad. Sååå skönt

Kolla in himlen. Blå, knallblå.





Vad tyckte Ni om melodifestivalen igår då? Rätta låtar gick vidare. Fast jag gilla den sista oxå. Vad han nu heter..som blev utslagen. Mam och pap var här hemma och såg på tv och åt kina mat. Nu i veckan är det sport lov för grabbarna eller februari lov som det heter. Det blir tyvärr ingen Åre resa för oss i år..tyvärr. Hinner inte helt enkelt. Jag och min man ska däremot boka in en helg på spa hotell. Ev. Stenungs badet. Väldigt fint spa med super fina rum. Kan rekomendera. Vi var där förra året oxå. Kanon. Vi får se vad det blir. Ska börja kika på nätet om jag hittar nåt kul. Nåt Ni rekomenderar förresten? Det behöver inte vara spa hotell..men nåt mysigt..? Förslag?

Nu är det kaffe dags för mig. Har ni inte varit ute så Gå ut nu in the sun...

Hej





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar