Sidor

måndag 14 februari 2011

Ny..

..vecka. Sov lite dåligt inatt. Vet inte varför. Vakna.låg och vred mig. Men nu är jag uppe. Ska senare iväg till träningen..sen kommer my family hem från Italien. Det har varit så tyst och konstigt här hemma..i ensamheten. Men skönt också. Att bara rå om sig själv. Visst hade det kanske varit kul att följa med till Milano. Finns ju massvis med roliga butiker kan jag tänka mig. Men fotboll...nä. Nu fick grabbarna se Zlatan. Vilken dröm..! Kul att far och söner fick vara ihop under några dagar. På resan var även dom "busiga" kusinerna Beatrice och Isabelle med med sin mam och pap. Dom har så roligt tillsammans dom 4 kusinerna.
Alla hjärtans dag idag. Firar ni på nåt speciellt sett..?
Nu måste jag sätta fart. Vi ses snart igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar