Sidor

söndag 27 februari 2011

Kom..

...hem sent i natt. Vi var på super duper trevlig fest. Massor av folk. Fint uppklädda. Bordsplacering och god mat och dryck. Underhållning. Riktigt trevligt. Efter att ha haft en liten fördrink ett gäng hos oss gick vi över till festen som låg alldeles i närheten där vi bor. Och gissa...jag hade mina fina höööga nya skor jag fått av min man. Gick utmärkt att gå med dom. Inga problem. Glömde ta kort på vad jag hade på mig. Men jag hade svart klänning som är lite draperad i kjolen köpt i Danmark, svarta skor och min fina nya väska. Ja kvällen var super lyckad. Vi hade så skoj. Jag mådde bra och kvällen gick fort. Swisch så var klockan 2 på natten. Var nog inte i säng förän klockan var halv 3. Vaknade pigg och allert redan halv 9.
Ikväll ska familjen gå på Gullivers resor på Bio. I 3D. Mysigt.
På förmiddagen kolla vi in reprisen på Melodifestivalen. Vad tyckte Ni? Jag gilla Linda B:s låt. Gillar inte hennes röst, men låten var bra. Riktig schlager. Tror den komma vinna allt på Globen när vi är där. Jag tror helt klart på den. Nu ska vi ta en kopp kaffe och läsa dagen tidning. Kram så länge. Vi ses snart igen.
Från igår.


Suddig bild från stora festlokalen.


Senare på kvällen. Prat kring borden och tända ljus.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar