Sidor

onsdag 23 februari 2011

Kallt...

...som sjutton men ack så fint när solen skiner. Min man kommer hem från låångresa..Har varit i Syd Amerika..35 grader varmt. Men vet Ni? Jag väljer hellre kallt, 10 minus än 35 garder +. Tycker Ni jag är knäpp? Ja då får Ni tycka det. Gillar inte alls när det är så varmt. Svettigt, usch. Men mannen gillar det. Vilken tur att det är han som få vara i värmen och inte jag då!

20-25 grader räcker absolut. Nu har han jobbat, men jag kan tänka mig att han är ordentligt brun.



Solen lyser in i vardagrummet. Och var håller vår fönsterputsare till?! Ujj vilka grilliga fönster.


På vår gata i stan.



Nästan så man är sugen på att gå ut och sätta sig på balkongen. Tänker på när man är i Åre. När man sitter ute på fina varma renskinn och har stora plädar på sig och dricker nåt varmt gott... Mysigt. Vid en skön solvägg. Då är det underbart med en kall solig vinterdag. Finns inget bättre. Suck. Nu längtar jag efter vinter semester igen. Åre.


Men men..som jag skrivit tidigare så hinner vi inte med nån vinter semester i år. Det blir ingen Åre tyvärr. Men jag har däremot bokat in en weekend för mig och herrn i huset på Spa i Norge. På Farrisbad. Ser väldigt fint ut. Klicka in där så får Ni se.





2 kommentarer:

  1. hej!
    Var har du köpt vardagsrumsbordet, vill haaa!!!

    SvaraRadera
  2. Det har vi köpt på Olby design.

    SvaraRadera