Sidor

torsdag 17 februari 2011

Jag..

...är ju som jag tidigare skrivit noga med att det ska dofta gott. Inte bara på sig själv utan i form av room spray och doft ljus här hemma. När man gärna vill visa upp sina rum hemma så inkluderar det ju badrummet och toan. Det ska kännas välkomnade att gå in på toaletten. Det ska dofta gott..!!..och kännas hmm här vill jag sitta och mysa en stund. Visst tokigt kanske men toaletten ska vara abslolut lika fräsch som resten av alla rum. Om man nu är noga med att hålla fräscht och snyggt för övrigt så är väl toan nästan viktigast att hålla snyggt än något annat rum.
Jag älskar ju som Ni vet dofter ..av goda slaget..och tycker som sagt det är super duper viktigt.
Min absoluta favorit är Champagne från Voluspa. Både ljus och rums spray. Köpt på nätet på Hud o kosmetic butik och den underbara body lotion doft Pineapple från Crabtree o Evelyn. Låt gästerna creama in sig i lyxig lotion.
Vår lilla toa på andra våning.

Doftljuset brinner och här finns oxå doft pinnar från Body shop.





Vårt badrum på tredje våning. Här står rooms spray med doften "Champange"från Voluspa.


Har bara svart, grå och svarta handdukar, badlakan här. Kansle ska skaffa en färg??? till våren.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar