Sidor

söndag 20 februari 2011

Det..

..har gått i ett hela dagen. Först nu sitter jag och kan koppla av lite. Då måste jag naturligtvis skriva lite här inne. Edvin har åkt skidor i backen, jag har tränat, lagat mat...förstårs, tvättat och städat i bokhyllan. Till middag blev det grabbarnas favorit mat..taco. Det är enkelt och gott. Sallad, lite olika rivna ostar, rödlök m.m. Och både taco köttfärs och taco kyckling. Det värsta är att när man inte direkt ätit ordentligt på hela dagen så riktigt frossar man i sig maten. Sen känns det som man ska spricka. Suck. Inte bra. Ska strax ta mig en stor kopp te till Solsidan.

Städad bokhylla.

Ordning och reda.


Kolla ni in melodifestivalen? Jag tyckte ingen var bra. Allra minst Sara Varga ? Kass. Ett skämt. Nä bäst av alla var Lena Ph. Otrolig tjej. Vilket drag, vilken utstrålning, vilken humor. Hon blir bara bättre och bättre. Peter Stormare...? vad gör han där. Så dåligt. Ta bort honom. Ska han vara rolig..eller? Fattar inget. Dolph Lundgren förra året var ju åtminstone lite kul. Det gjorde inget att han var med om man säger så...men Stormare??? Man undrar hur tv1 tänker..!


Nåväl nåväl. Imorgon är det skoldax igen. Upp tidigt. Får hoppas på att pojkarna kan lägga sig någorlunda i tid. Inte alltid lätt när man haft långlov.



Vita hyacinter...kommer att lukta underbart.

Hej så länge!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar