Sidor

onsdag 2 februari 2011

Älskade..

..vänner. Nuu ska jag sova zzzz. Ögonen hålls öppna med tändstickor...!! Ja nästan. Kommer somna på 1 sekund. Måste bara skriva "lite" till. Jag orkar. Nåt jag Är duktig på är sallader. Så kvällsmaten bestog av sallad med avokado, lax, ägg, champinjoner och annat gott. Tröttnar aldrig. Sallad kan lagas i det oändliga med verkligen Allt på.
Barnen fick taco med köttfärs.

Sen la jag mig i ett varmt bad. Jösses vad skönt. Skulle inte kunna tänka mig ett hus utan badkar. Ett måste. Ligger här...jämt. Min vy från badkaret.Kolla in den kaklade nischen. Visst blev det fint.

Hej på Er!


Badkaret är så långt så jag når inte längst fram. Djupt och långt. Passar när vi sitter 2.

GOD NATT.



1 kommentar:

  1. Salladen såg verkligen supergod ut!!
    Håller med dig, skulle aldrig klara mig utan ett badkar!!
    Ert badrum ser otroligt mysigt ut, mer bilder?

    maria G

    SvaraRadera