Sidor

måndag 17 januari 2011

Sov..

..illa i natt. Låg och vred mig. Sov, vakna, sov...Jobbigt när man inte kan koppla av riktigt. Ligger och tittar på klockan, blir stressad av att inte få sova ordentligt. Men..faktiskt ändå ganska pigg så här vid lunchtid. Rosenroten kanske är superbra. Tror absolut det. Verkar så iallafall.
Har varit på stan en sväng. Gjorde lite ärenden och var uppe på kontoret. Hämta en del jobb. Har suttit en tid med arbetet. Men tycker det är skönt att bryta för en stund och skriva lite här på bloggen. Tycker det är så skönt att sitta här på mitt "lilla" kontor.

Är så förvånad över mitt doftljus jag har tänt, hur länge det håller. Tänder det alltid när jag sittar här. Fick det av tjejerna i november..och det brinner fortfarande!!! Fantasiskt kvalitét av märket Sheaper & Company. Handgjort av fina oljor. Doftar underbart.
Jag och mina doftljus...!!
Försöker mig på att äta grape frukt samtidigt som jag skriver..och det skvätter överallt..INTE lätt ätet direkt!!!
Fick utav min man läppglans från Lancome när han kom hem från USA. Super bra, fina, kan rekomendera. Sitter länge. De flesta slickar man av på nån minut. Och jag är som Maria Montezami (?). Jag måste ha nåt på läpparna hela tiden.
MUMS!!! som Maria säger.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar