Sidor

lördag 22 januari 2011

Kom..


..hem precis från Jönköping. Jag och mannen har varit där och shoppat lite idag. Härliga, soliga vinter dag. Vi skulle igentligen inte ha nåt..men kom hem med flera påsar..!! Kunde inte låta bli.
Jag hitta bruna stövlar som jag bara fastade för direkt. Satt perfekt. Åhh så glad jag blev..!!
+ lite annat smått o gott. En liten cardigan från Bumerang, en blus, matteus fat, scarfs...
På hemvägen besökte vi några vänner. Drack en kopp kaffe och pratade. Mysigt.
Så här glad kan man vara när man shoppat...!!
Dom här stövlarna kommer jag använda masssooor!! Snygga till våren med klännning... Från Yallow Cab.
Till lunch blev det pasta med lax och spenat. Mumsigt.

1 kommentar:

  1. Oj, oj de där stövlarna skulle jag kunna döda för!!!
    Maria G

    SvaraRadera