Sidor

söndag 16 januari 2011

Hej..

..igen. Igår kom min man hem..alldeles jett leggad. Somna redan 8 på kvällen. Idag har vi varit och fixat lite i affärerna. Handlat..ja ni vet. Sånt där som man passar på att göra när vi är hela familen hemma igen.
Jag är och känner mig fortfarande pigg och..frisk. Såå glad. Peppar peppar. Har börjat äta en medicin som heter Betaserc. Verka funka bra..än så länge. 2 tabletter om dagen.
Idag..ikväll kommer då Äntligen solsidan. Kikar Ni på det?? Så himla bra. Har längtat. Synd bara att det bara är korta avsnitt på 30 min. Kunde allt varit längre..
Ska fixa med maten nu. Idag blir det kyckling i ugn till middag.
Kram

1 kommentar:

  1. Skönt att du fått hem mannen! Jag skulle bli tokig om min var iväg så där!!
    Gillar också när man kan ¨bara åka iväg och handla tillsammans, en sån lite grej betyder så mycket!
    Haha Solsidan, sååå roligt ;-)
    M

    SvaraRadera